De complexe rol van de procesbegeleider van een lerend netwerk

De complexe rol van de procesbegeleider van een lerend netwerk

De complexe rol van de procesbegeleider van een lerend netwerk

Individuele presentatie (30 minuten)426Loes van Wessum, Windesheim; Chiel van der Veen, Windesheim; Sui Lin Goei, Windesheim; Karin van Look, Universiteit Utrecht; Martine Broekhuizen, Universiteit Utrecht; Lara Engelsman, Windesheim

Zaal 319ma 14:40 - 15:10

Lerende netwerken worden steeds vaker gebruikt als professionaliseringsstrategie. Om tot goede leerprocessen te komen is de rol van de begeleider onontbeerlijk. Deze heeft een complexe rol. We presenteren een onderzoek naar de rol van de begeleider voor het ontwikkelen van twee belangrijke aspecten: psychologische veiligheid en onderzoekend werken.

4. Samenwerking in netwerken rond opleiden en professionaliseren
onderzoekend werken, professionele ontwikkeling, psychologische veiligheid
Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.