19 mrt Integraal beoordelen in lerarenopleidingen: wat is het en hoe doe je dat?
Integraal beoordelen in lerarenopleidingen: wat is het en hoe doe je dat?
Rondetafelgesprek (30 minuten)353Harmen Schaap, Radboud Docentenacademie; Tamara van Woezik, Radboud Docenten Academie; Roald Verhoeff, Radboud Docentenacademie
Zaal 110di 11:10 - 12:10
Lerarenopleidingen maken in toenemende mate gebruik van een integraal oordeel. Het ontwikkelen en implementeren hiervan is echter geen sinecure, vanwege kwesties over validiteit, samenhang en werk- en studeerbaarheid. In dit rondetafelgesprek worden deze kwesties geïllustreerd en bediscussieerd vanuit het perspectief van toets- en feedbackgeletterdheid van zowel studenten als lerarenopleiders.
1. Het veranderende beroepsbeeld van de leraar en diens professionele ontwikkeling
Expertoordeel, Holistisch toetsen, Integraal beoordelen
Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.