Kansen voor de academische leerkracht: diversiteit in teams met de komst van academische leraren.

Kansen voor de academische leerkracht: diversiteit in teams met de komst van academische leraren.

Kansen voor de academische leerkracht: diversiteit in teams met de komst van academische leraren.

Rondetafelgesprek (30 minuten)339Alma Roos, Vrije Universiteit; Yolinde van Paridon, Universiteit Leiden; Channah Nieuwenhuis, Vrije Universiteit

Zaal 110ma 16:20 - 17:20

De toegevoegde waarde van academische leerkrachten wordt in de huidige onderwijspraktijk nog onvoldoende benut. We bespreken het ‘wat en hoe’ van de opleiding Educatieve Master Primair Onderwijs (EMPO), wie de EMPO-student is en welke kansen, taken en verantwoordelijkheden er zijn voor academische leerkrachten, ook in tijden van een lerarentekort.

1. Het veranderende beroepsbeeld van de leraar en diens professionele ontwikkeling
Academische leerkracht, EMPO, Teamdiversiteit
Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.