Uitdagingen voor lerarenopleiders bij het integreren van onderzoekend vermogen in de afstudeerfase

Uitdagingen voor lerarenopleiders bij het integreren van onderzoekend vermogen in de afstudeerfase

Uitdagingen voor lerarenopleiders bij het integreren van onderzoekend vermogen in de afstudeerfase

Individuele presentatie (30 minuten)329Marloes van Dijk, Marnix Academie; Belinda Ommering, Hogeschool Utrecht

Zaal 219ma 15:40 - 16:10

In deze presentatie gaan we in op uitdagingen van lerarenopleiders bij het integreren van onderzoekend vermogen in afstudeeropdrachten. Uit interviews met lerarenopleiders van de Marnix Academie zijn drie hoofdthema’s ontstaan: 1) Curriculumontwikkeling en beoordeling van onderzoekend vermogen, 2) Supervisie-gerelateerde vraagstukken, 3) Nieuw en oud denken over onderzoek en onderzoekend vermogen.

2. Het veranderende beroepsprofiel van de lerarenopleider en diens professionele ontwikkeling
onderzoekend vermogen, professionele ontwikkeling
Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.