Vrije ruimte in het curriculum: meer vrijheid voor de leraar? Beroepsbeeld en opleiding uitgedaagd

Vrije ruimte in het curriculum: meer vrijheid voor de leraar? Beroepsbeeld en opleiding uitgedaagd

Vrije ruimte in het curriculum: meer vrijheid voor de leraar? Beroepsbeeld en opleiding uitgedaagd

Rondetafelgesprek (30 minuten)140Laura Tamassia, UC Leuven-Limburg; Johan Ardui, UC Leuven-Limburg

Stage entertainment loungedi 15:00 - 16:00

Recente ontwikkelingen in het Vlaamse secundair onderwijs beogen het versterken van de vrijheid van de leraar en proberen deze via veranderingen in het curriculum mogelijk te maken. Welke spanningen roepen deze veranderingen op? Een opstartend praktijkgericht onderzoeksproject neemt jullie mee in deze problematiek en exploreert de uitdagingen voor de lerarenopleiding.

1. Het veranderende beroepsbeeld van de leraar en diens professionele ontwikkeling
vrijheid
Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.