00_Opleiden voor de toekomst (uitkomst mentimeter tijdens plenaire opening)
5_Onderhandelen over onderwijsvernieuwing
9_KEY-LOCK_ sleutelwoorden van student-paced onderwijs
10_Praktijkgericht onderwijsonderzoek in wisselwerking
13_Met VR-ervaringen leraren in opleiding voorbereiden op werken in de maatschappij van morgen
19_Psychologisch flexibel_ een must voor de lerarenopleider
23_Een op social justice gerichte lerarenopleiding
25_Lesgeven in een superdiverse samenleving
26_Inclusieve seksuele vorming
28_Internationalisering op de lerarenopleidingen
29_Kritisch denken vraagt om perspectiefwisseling – een onderzoek op de pabo van Avans Hogeschool
31_Grenspraktijken van docenten in het MBO met een afgeronde Master Leren en Innoveren (MLI)
33_Welke rol speelt vakdidactische kennis bij samenwerking tussen vakken
35_Duo-stages_ van en met elkaar leren tijdens de stage
52_De hervorming van de Vlaamse academische lerarenopleidingen in de achteruitkijkspiegel
58_Jouw ontwikkeling als toekomstgerichte lerarenopleider in relatie tot de beroepsstandaard
72_Real time coachen op de werkplek met de ‘Ear Coach for Teachers’_1
74_Door video-opnames regie over eigen leren – wat betekent dat voor de lerarenopleider
80_Schaarste – waarom arme leerlingen domme beslissingen nemen
85_Taalgericht WenT_ onderwijs op de pabo_ de impact van een interdisciplinaire professionalisering
87_‘Ander’ onderwijs heeft andere leraren nodig_ wat betekent dat voor de lerarenopleiding
90_Evidence-informed werken in de lerarenopleiding_ de Kennisrotonde zet je op het goede spoor
95_Kritisch kijken naar de eigen opleiding_ de Pabo-onderzoeksgroep
96_Leraren opleiden voor het beroepsonderwijs_ een beroepsbeeld als handvat voor ontwikkeling
105_Van nascholen naar samen scholen. Hoe leraren van de toekomst leren in professionele netwerken
107_Proeven van professionaliseren van ervaren lerarenopleiders
120_Living labs voor duurzame ontwikkeling; nieuw onderwijs onderzoekend ontwerpen
121_Kernvragen bij Samen Opleiden en Werkplekleren
122_Hoe klein kan onderzoek zijn_ Betekenisvol onderzoek in je eigen onderwijspraktijk
135_Passend leren omgaan met uitdagend gedrag_ het benutten van good practices
150_Professionalisering van leraren ter bevordering van zelfsturend leren van basisschoolleerlingen
151_Het ontwikkelen van creatief vermogen van leraren-in-opleiding voor complexe situaties
152_De persoonlijke professionele identiteit van leraren-in-opleiding ontwikkelen
153_Startende leraren zoeken zich een weg binnen het onderwijslandschap_ het onderwijsassistentschap